Edirne Ticaret ve Sanayi Odası

Un Yardımı

20.03.2017
635

T.C. Edirne Valiliği İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü’nden Odamıza gelen bir yazıda; Başbakanlık AFAD tarafından ilgi e-posta ile Türk Silahlı Kuvvetleri destekli Fırat Kalkanı operasyonu çerçevesinde, Suriye ülkesinin El Bab bölgesinin teröristlerden arındırıldığı ve bölgede ÇOK ACİL un ihtiyacı olduğu bildirilerek İlimizdeki hayırsever vatandaşlarımızın yardımlarının koordine edilmesi ve temin edilen unların Kilis İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğüne sevk edilmesi istendiği belirtilmiştir.

Bu kapsamda; un temin edibilecek kişi, kurum ve kuruluşların söz konusu “Un Yardımı Kampanyasına” doğrudan katılarak, toplanan yardımları Edirne İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü ile koordineli bir şekilde Kilis İl Afet ve Acil Durum Müdürlüğü’ne gönderebileceği, bildirilmiştir.

 

 

 

Kilis İl AFAD İletişim Bilgileri

 

Telefon:03488131334-03488221048-03488134478

 

Fax:03488139490

 

 

 

Edirne İl AFAD İletişim Bilgileri

 

Telefon: 02842251023

 

Fax:02842122497

Tescil İşlemleri Hakkında Genel Bilgilendirme

15.04.2014 tarihinden itibaren kuruluş ve diğer tüm tescil işlemleri MERSİS üzerinden yapılmaya başlanmıştır. Tescil için müdürlüğümüze gelmeden önce MERSİS  üzerinden başvuru yapılmalıdır.

Karardaki bilgiler ile MERSİS’teki bilgilerin birbiri ile uyumlu olması gerekmektedir. Başvuruyu onaya göndermeden önce başvuru ön izleme bölümünden kontrol ediniz.

NOTLAR:
1) Tüm tescil işlemleri için MERSİS üzerinden kullanıcı kaydı ya da e-devlet şifresi ile girilmesi zorunludur.

2) Üye kısmından yapılan Tescil girişlerinde Değişiklik İşlemleriDeğişiklik BaşlatKarar Bilgisi Girişi, Değişiklikler Girildikten Sonra Onay Gönder işlemini yapın.

3) Müdürlüğümüzce yapılan inceleme sonrası ;
a) Sistemde ön kontrol butonu henüz aktif olmadığından, başvurulara sistem üzerinden onay verilememektedir. 02842251014-118-120 numaralı telefonlardan Müdürlüğümüze ulaşabilirsiniz.

b) Müdürlüğümüzce başvurunuz reddedilmiş ise Ret gerekçesi sisteminize düştükten sonra düzeltme işlemini, devam eden başvurularım bölümünden düzelterek başvuruyu yeniden onaya gönderiniz .

Yapmış olduğunuz başvuruların sonuçlarını MERSİS giriş ekranınızdan takip etmeniz gerekmektedir.

Başvuruyu MERSİS üzerinden onaya gönderdikten sonra 02842251014- 118- 120 numarasını arayarak müdürlüğümüzden randevu alınız.

MERSİS e-belge hizmetleri hakkında bilgilendirme

Firmanıza ait tasdikname, iflas ve konkordato, 111 madde belgesi gibi belgeleri e-imzalı olarak MERSİS’ten alabilirsiniz.

Şirket / işletme / kooperatifi temsile yetkili herhangi biri tarafından MERSİS‘e kullanıcı bilgileri ile giriş yapılır. Talep sırasında e-imza zorunluluğu bulunmamaktadır.
1. “Başvurular” sekmesinden “Belge Başvurusuna girilerek belge talep edilecek şirket / işletme / kooperatif seçilir.
2. Talep edilen belge ve talep gerekçesi yazılarak kaydedilir.
3. Başvuru özetindeki “Belge Ödeme İşlemlerine giriş yapılarak sanal pos aracılığı ile ödeme yapılır.
4. Ödemesi yapılan belge talebi Ticaret Sicili Müdürlüğü onayına düşer.
5. Gerekli incelemeler yapıldıktan sonra belge, Ticaret Sicili Müdürlüğü yetkilisi tarafından güvenli elektronik imza ile imzalanır.
6. Talep sahibi imzalı e-belgeyi “Belge Başvuruları” adımından indirerek yazdırabilir