Edirne Ticaret ve Sanayi Odası

Sertifikalı Kamu İhale Mevzuatı Eğitimi

20.03.2017
1.559

T.C. Atatürk Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi Müdürlüğü’nden Odamıza gelen bir yazıda; Kamu İhale Kurumu (KİK) iş birliği Atatürk Üniversitesi Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi (ATASEM) tarafından 30 Mart 2017-02 Nisan 2017 tarihleri arasında İzmır’de Kamu İhale Kurumu onaylı Sertifikali Kamu İhale Mevzuatı Eğitim Programı düzenleneceği bildirilmiştir.

Eğitimi tamamlayan ve yapılacak sınavda başarılı olanlara Kamu İhale Kurumu (KİK) Onayılı Sertifika, eğitime katılıp sınava giremeyenlere ise Katılım Belgesi verileceği belirtilmiştir.

 

 

 

 

 

EĞİTİM İLE İLGİLİ GENEL BİLGİLER

 

Eğitim Tarihi: 30 Mart 2017 – 02 Nisan 2017

 

Eğitim Yeri: Ramada Plaza İzmir – Konak/İZMİR

 

Eğitim Ücreti: Aşağıda belirtilen ücretler 4 günlük toplam hizmet bedelidir.

 

 

 

Konaklamasız: 1.450 TL (%8 KDV hariç) (Öğle yemekleri ve coffee-break dâhil)

 

Konaklamalı: Çift kişilik odada kişi başı: 1.850 TL (%8 KDV hariç)

 

Tek kişilik oda: 2.100 TL (%8 KDV hariç)

 

Konaklamalı fiyatlarımıza açık büfe sabah kahvaltısı, öğle yemeği, aksam yemeği, yemeklerde alınan 1 adet meşrubat ve coffee-break servisi dâhildir.

 

Konsept dışında alınan yiyecek-içecek, çesitli aktiviteler ve odalardaki minibar ekstra ücretlidir.

Katılım ücretleri için Merkezimiz tarafından fatura düzenlenmektedir.

Kamu Kurumları katılım ücretlerini eğitim sonrası 28 Nisan 2017 tarihine kadar ödemek zorundadırlar.

Özel lurumlar ve şahsi katılımlar için ise ödeme eğitimden önce pesin yapılmak zorundadır.

Eğitime katılabilmek için atasem.atauni.edu.tr adresinden elde edebileceğiniz başvuru formunu doldurarak onaylı suretini Merkezimize ulaştırmanız gerekmektedir.

Kamu kurumlarının eğitim ücretini ödemesi 2017 yılı Merkezi Yönetim Bütçe Kanunu’nun ekli (E) cetveli 37. sıra (a) bendine göre yapılabilmektedir. Ayrıntılı bilgi atasem.atauni.edu.tr adresinden edinilebilir.

Otele girişler 29 Mart 2017 Çarşamba günü saat 14.00’ten itibaren gerçekleşecektir.

Kontenjan sınırlıdır.

 

 

ATASEM Tel: 0(442) 231 53 73 / 0(442) 231 53 72 / 0(442) 231 53 69

 

Faks: 0(442) 282 20 90 / e-posta: atasem@atauni.edu.tr

 

Ayrıntılı Bilgi İçin: atasem.atauni.edu.tr / www.kik.gov.tr

 

 

 

ATASEM BANKA HESAP BİLGİLERİ

 

Banka Adı ve Şubeşi: Zıraat Bankası Erzurum Şubesi

 

Hesap Adı: A.Ü Sürekli Eğitim Uygulama ve Araştırma Merkezi

 

İBAN NO: TR660001000112560016385001

 

 

 

EĞİTİM PROGRAMI:

 

Eğitimler yukarıda belirlenen tarihlerde dört gün boyunca 09.00-17.00 saatleri arasında olacaktır.

 

Eğitim son günü 13.30-14.45 saatleri arasında sınav yapılacaktır.

Tescil İşlemleri Hakkında Genel Bilgilendirme

15.04.2014 tarihinden itibaren kuruluş ve diğer tüm tescil işlemleri MERSİS üzerinden yapılmaya başlanmıştır. Tescil için müdürlüğümüze gelmeden önce MERSİS  üzerinden başvuru yapılmalıdır.

Karardaki bilgiler ile MERSİS’teki bilgilerin birbiri ile uyumlu olması gerekmektedir. Başvuruyu onaya göndermeden önce başvuru ön izleme bölümünden kontrol ediniz.

NOTLAR:
1) Tüm tescil işlemleri için MERSİS üzerinden kullanıcı kaydı ya da e-devlet şifresi ile girilmesi zorunludur.

2) Üye kısmından yapılan Tescil girişlerinde Değişiklik İşlemleriDeğişiklik BaşlatKarar Bilgisi Girişi, Değişiklikler Girildikten Sonra Onay Gönder işlemini yapın.

3) Müdürlüğümüzce yapılan inceleme sonrası ;
a) Sistemde ön kontrol butonu henüz aktif olmadığından, başvurulara sistem üzerinden onay verilememektedir. 02842251014-118-120 numaralı telefonlardan Müdürlüğümüze ulaşabilirsiniz.

b) Müdürlüğümüzce başvurunuz reddedilmiş ise Ret gerekçesi sisteminize düştükten sonra düzeltme işlemini, devam eden başvurularım bölümünden düzelterek başvuruyu yeniden onaya gönderiniz .

Yapmış olduğunuz başvuruların sonuçlarını MERSİS giriş ekranınızdan takip etmeniz gerekmektedir.

Başvuruyu MERSİS üzerinden onaya gönderdikten sonra 02842251014- 118- 120 numarasını arayarak müdürlüğümüzden randevu alınız.

MERSİS e-belge hizmetleri hakkında bilgilendirme

Firmanıza ait tasdikname, iflas ve konkordato, 111 madde belgesi gibi belgeleri e-imzalı olarak MERSİS’ten alabilirsiniz.

Şirket / işletme / kooperatifi temsile yetkili herhangi biri tarafından MERSİS‘e kullanıcı bilgileri ile giriş yapılır. Talep sırasında e-imza zorunluluğu bulunmamaktadır.
1. “Başvurular” sekmesinden “Belge Başvurusuna girilerek belge talep edilecek şirket / işletme / kooperatif seçilir.
2. Talep edilen belge ve talep gerekçesi yazılarak kaydedilir.
3. Başvuru özetindeki “Belge Ödeme İşlemlerine giriş yapılarak sanal pos aracılığı ile ödeme yapılır.
4. Ödemesi yapılan belge talebi Ticaret Sicili Müdürlüğü onayına düşer.
5. Gerekli incelemeler yapıldıktan sonra belge, Ticaret Sicili Müdürlüğü yetkilisi tarafından güvenli elektronik imza ile imzalanır.
6. Talep sahibi imzalı e-belgeyi “Belge Başvuruları” adımından indirerek yazdırabilir