Edirne Ticaret ve Sanayi Odası

Online İşlem

Odamız Türkiye Odalar ve Borsalar Birliği (TOBB) tarafından dijital dönüşüm programı çerçevesinde yeniden düzenlenen üyelik programını kullanmaya başlamıştır. Söz konusu üyelik programında üyelerimizin giriş yapacakları belge taleplerini karşılayıp Oda üyelik aidatlarını ödeyebilecekleri bir üyelik sistemi bulunmaktadır.

Yeni üyesi sistemine sadece firma yetkilileri kayıt olabilmektedir. Firma yetkilisinin cep telefon numarasının üye sistemimizde kayıtlı olması gerekmektedir. Doğrulama kodu firma yetkilisinin cep telefonunda kayıt esnasında gönderilecektir.

Kayıt anında yapılan doğrulama ile cep numarası seçimi boş veya gelen numara yanlış ise bilgileri aşağıda yer alan Odamız yetkililer ile irtibata geçmeniz gerekmektedir.

Tüm kayıt ve işlem adımlarının anlatıldığı yardım dokümanına ulaşmak için lütfen tıklayınız.

Yeni üyelik sistemine kayıt olmak için TIKLAYIN.

Kayıt İşlemi Gerçekleştirdiyseniz Yeni üyelik Sisteme girmek için TIKLAYIN

Bilgilerinize sunarız.

NOT: Odamız Yönetim Kurulumuzun kararı ve Oda Meclisimizin Bütçe Onayı ile internet üzerinden üyelik sistemimizden alınacak Faaliyet Belgesi ve Oda Sicil Kayıt suretleri ücretsizdir. Tüm üyelerimize önemle duyurulur.

EDİRNE TİCARET ve SANAYİ ODASI

İletişim için

Aydoğan GİRGİN
Tel: 0284 225 10 14 Dahili 117

Volkan EKİN
Tel: 0284 225 10 14 Dahili 128

Doğuş GÖKTAY

Tel: 0284 225 10 14 Dahili 125

Tescil İşlemleri Hakkında Genel Bilgilendirme

15.04.2014 tarihinden itibaren kuruluş ve diğer tüm tescil işlemleri MERSİS üzerinden yapılmaya başlanmıştır. Tescil için müdürlüğümüze gelmeden önce MERSİS  üzerinden başvuru yapılmalıdır.

Karardaki bilgiler ile MERSİS’teki bilgilerin birbiri ile uyumlu olması gerekmektedir. Başvuruyu onaya göndermeden önce başvuru ön izleme bölümünden kontrol ediniz.

NOTLAR:
1) Tüm tescil işlemleri için MERSİS üzerinden kullanıcı kaydı ya da e-devlet şifresi ile girilmesi zorunludur.

2) Üye kısmından yapılan Tescil girişlerinde Değişiklik İşlemleriDeğişiklik BaşlatKarar Bilgisi Girişi, Değişiklikler Girildikten Sonra Onay Gönder işlemini yapın.

3) Müdürlüğümüzce yapılan inceleme sonrası ;
a) Sistemde ön kontrol butonu henüz aktif olmadığından, başvurulara sistem üzerinden onay verilememektedir. 02842251014-118-120 numaralı telefonlardan Müdürlüğümüze ulaşabilirsiniz.

b) Müdürlüğümüzce başvurunuz reddedilmiş ise Ret gerekçesi sisteminize düştükten sonra düzeltme işlemini, devam eden başvurularım bölümünden düzelterek başvuruyu yeniden onaya gönderiniz .

Yapmış olduğunuz başvuruların sonuçlarını MERSİS giriş ekranınızdan takip etmeniz gerekmektedir.

Başvuruyu MERSİS üzerinden onaya gönderdikten sonra 02842251014- 118- 120 numarasını arayarak müdürlüğümüzden randevu alınız.

MERSİS e-belge hizmetleri hakkında bilgilendirme

Firmanıza ait tasdikname, iflas ve konkordato, 111 madde belgesi gibi belgeleri e-imzalı olarak MERSİS’ten alabilirsiniz.

Şirket / işletme / kooperatifi temsile yetkili herhangi biri tarafından MERSİS‘e kullanıcı bilgileri ile giriş yapılır. Talep sırasında e-imza zorunluluğu bulunmamaktadır.
1. “Başvurular” sekmesinden “Belge Başvurusuna girilerek belge talep edilecek şirket / işletme / kooperatif seçilir.
2. Talep edilen belge ve talep gerekçesi yazılarak kaydedilir.
3. Başvuru özetindeki “Belge Ödeme İşlemlerine giriş yapılarak sanal pos aracılığı ile ödeme yapılır.
4. Ödemesi yapılan belge talebi Ticaret Sicili Müdürlüğü onayına düşer.
5. Gerekli incelemeler yapıldıktan sonra belge, Ticaret Sicili Müdürlüğü yetkilisi tarafından güvenli elektronik imza ile imzalanır.
6. Talep sahibi imzalı e-belgeyi “Belge Başvuruları” adımından indirerek yazdırabilir