Edirne Ticaret ve Sanayi Odası

Ticarette İletişim ve Çevre Bilinci Eğitimi

22.11.2019
157
Ticarette İletişim ve Çevre Bilinci Eğitimi

SAYIN ÜYEMİZ,

Odamız ile Trakya Üniversitesi Sürekli Eğitim Merkezi işbirliğinde 26 Kasım 2019 saat Salı günü saat 18:30-20:30 arasında Odamız toplantı salonunda ‘TİCARETTE İLETİŞİM VE ÇEVRE BİLİNCİ’  eğitimi düzenlenecektir.

Mal ve hizmet sektöründe görülen hızlı büyüme ve gelişme birçok işletmenin dikkatini çekmekte ve bu durum rekabetin artmasına neden olmaktadır. Son yıllarda ilimize gelen yabancı turistlerin sayısında artış yaşanmakta ve farklı beklentilerde istek ve ihtiyaçları olan müşterilerin sayısı hızla artmaktadır. Rekabetin bu kadar yoğunlaştığı ve müşteri memnuniyetinin çok önemli olduğu mal ve hizmet sektöründe müşteri ilişkileri giderek artan bir öneme sahiptir.

Eğitimimizin amacı; müşteriler arasındaki farklılıkları anlamak ve bu farklılıklara göre müşterilere yönelik stratejiler geliştirmek, doğru müşteri ilişkileri yönetimiyle mal ve hizmet işletmelerinin müşterileriyle uzun dönemli ve kârlı bir değişim ilişkisi kurabilmeleridir.

İletişim ve müşteri ilişkileri bilgi ve becerisinin kazandırılacağı eğitimimize katılımlarınızla destek vereceğiniz inancıyla saygılar sunarız.

KATILIM KOŞULLARI

Eğitime katılım ÜCRETSİZ olup eğitim sonunda sertifika verilecektir. Eğitime katılım için aşağıdaki bilgilerin 25 Kasım 2019 pazartesi günü mesai bitimine kadar meliketatli@etso.org.tr  adresine e-posta aracılığıyla, (284) 212 98 64 numaralı faksa gönderilmesi veya https://forms.gle/Jws4UYRNwsUY9B856 linkinde bulunan online formun doldurulması rica olunur.

BAŞVURU FORMU:

Adı Soyadı  ve T.C.Kimlik Numarası:……………………………………………………………………………………………………

Firma Adı :…………………………………………………………………………………………………………………………….

Firmadaki Görevi:………………………………………………………………………………………………………………………………..

Telefon:…………………………………Faks:…………………………… E-Posta: …………………………………………….

 EĞİTİM  YERİ:

Edirne Ticaret ve Sanayi Odası 3.kat Toplantı Salonu

EĞİTMEN :

  Dr. Mehmet Emin BAYNAZOĞLU

 EĞİTİMİN İÇERİĞİ:

SATIŞ GÜCÜNÜ ARTIRMA TEKNİKLERİ

Ø  Pazar Yapılarına Göre Satış ve Satın Alma Davranışı

Ø  Beynimizde Kısa Bir Yolculuk

Ø  Kişisel Satış

Ø  Kişisel Satış Süreci

Ø  İknanın İlkeleri

Ø  İtirazlar ve İtirazları Karşılama Teknikleri

Ø  Kişisel Satış Sürecinin Kapatılması

TİCARETTE PAZARLIK TEKNİKLERİ

Ø  Pazarlık Kavramı Üzerine

Ø  Neden Pazarlık Yaparız?

Ø  Pazarlık Çerçevesi

Ø  Pazarlığa Konu Olabilecek Unsurlar

Ø  Satın Alım Yapan Bir İşletme Olarak Pazarlık Yapmak

Ø  İşletmelere Satarken Pazarlık (B2B Satış)

Ø  Tüketicilere Satış Yaparken Pazarlık (B2C Satış)

Ø  Telefonda Pazarlık

Ø  Pazarlıkta Beden Dili

  • Jestler ve Mimikler
  • Bedenin Kullanımı
  • Göz hareketleri
  • Baş hareketleri
  • El ve vücut hareketleri
  • Tokalaşma
  • Mekan Kullanımı ve Mesafe