Edirne Ticaret ve Sanayi Odası

ODA ÜYELİK AİDATLARININ 2.TAKSİT ÖDEMELERİ İÇİN SON GÜN 31 Ekim 2019 Perşembe

21.10.2019
384
ODA ÜYELİK AİDATLARININ 2.TAKSİT ÖDEMELERİ İÇİN SON GÜN 31 Ekim 2019 Perşembe

Odamız üyelerinin yıllık ve munzam aidatları, 5174 Sayılı Kanunun 24.ve 25. maddesi gereğince her yıl Haziran ve Ekim aylarında iki eşit taksit tahsil edilmektedir. Üyelerimiz, 2019 yılı ikinci aidat taksitlerini, 31 Ekim 2019 Perşembe  günü mesai bitimine kadar Odamız veznelerine, banka hesaplarımıza, *Banka Online Ödeme Kanalı ile veya http://ebelge.tobb.org.tr den ödeyebileceklerdir.

Ödemeler nakit veya kredi kartı ile yapılabilecektir.

Aidatların süresi içinde ödenmemesi halinde, 6183 Sayılı Amme Alacakları Kanunu gereğince ödemede gecikilen her ay için gecikme zammı uygulanacaktır. Sayın üyelerimizin, gecikmeli ve zamlı ödeme durumunda kalmamaları için, yıllık aidat ile munzam aidat taksitlerini yukarıda belirtilen süre içinde ödemeleri önemle duyurulur.

 

Banka Hesap Bilgileri

Hesap Adı: EDİRNE TİCARET VE SANAYİ ODASI

Banka / Şube Adı IBAN Numarası
Ziraat Bankası Selimiye Şubesi TR46 0001 0024 7132 1114 6150 10
İş Bankası Binevler Şubesi TR62 0006 4000 0011 3030 0003 09
İş Bankası Edirne Şubesi TR37 0006 4000 0011 3000 0020 54
Halk Bankası Edirne Selimiye Şubesi TR09 0001 2001 4310 0016 1000 20
Yapı ve Kredi Bankası Edirne Meydan Şubesi TR03 0006 7010 0000 0060 6475 48
Garanti Bankası Edirne Şubesi TR51 0006 2000 0530 0001 2006 89

 

Not: Bankaya yapılacak olan aidat ödemelerinde açıklama kısmına şirketinizin unvan bilgilerinin yazılması rica olunur.

 

* Banka Online Ödeme Yolu ile Ödeme Yapılabilecek Bankalar

– T. Halk Bankası A.Ş.,

– T. İş Bankası, Akbank T.A.Ş.,

– Ziraat Bankası A.Ş.,

– Türkiye Vakıflar Bankası T.A.O,

– Yapı ve Kredi Bankası A.Ş.

Tescil İşlemleri Hakkında Genel Bilgilendirme

15.04.2014 tarihinden itibaren kuruluş ve diğer tüm tescil işlemleri MERSİS üzerinden yapılmaya başlanmıştır. Tescil için müdürlüğümüze gelmeden önce MERSİS  üzerinden başvuru yapılmalıdır.

Karardaki bilgiler ile MERSİS’teki bilgilerin birbiri ile uyumlu olması gerekmektedir. Başvuruyu onaya göndermeden önce başvuru ön izleme bölümünden kontrol ediniz.

NOTLAR:
1) Tüm tescil işlemleri için MERSİS üzerinden kullanıcı kaydı ya da e-devlet şifresi ile girilmesi zorunludur.

2) Üye kısmından yapılan Tescil girişlerinde Değişiklik İşlemleriDeğişiklik BaşlatKarar Bilgisi Girişi, Değişiklikler Girildikten Sonra Onay Gönder işlemini yapın.

3) Müdürlüğümüzce yapılan inceleme sonrası ;
a) Sistemde ön kontrol butonu henüz aktif olmadığından, başvurulara sistem üzerinden onay verilememektedir. 02842251014-118-120 numaralı telefonlardan Müdürlüğümüze ulaşabilirsiniz.

b) Müdürlüğümüzce başvurunuz reddedilmiş ise Ret gerekçesi sisteminize düştükten sonra düzeltme işlemini, devam eden başvurularım bölümünden düzelterek başvuruyu yeniden onaya gönderiniz .

Yapmış olduğunuz başvuruların sonuçlarını MERSİS giriş ekranınızdan takip etmeniz gerekmektedir.

Başvuruyu MERSİS üzerinden onaya gönderdikten sonra 02842251014- 118- 120 numarasını arayarak müdürlüğümüzden randevu alınız.

MERSİS e-belge hizmetleri hakkında bilgilendirme

Firmanıza ait tasdikname, iflas ve konkordato, 111 madde belgesi gibi belgeleri e-imzalı olarak MERSİS’ten alabilirsiniz.

Şirket / işletme / kooperatifi temsile yetkili herhangi biri tarafından MERSİS‘e kullanıcı bilgileri ile giriş yapılır. Talep sırasında e-imza zorunluluğu bulunmamaktadır.
1. “Başvurular” sekmesinden “Belge Başvurusuna girilerek belge talep edilecek şirket / işletme / kooperatif seçilir.
2. Talep edilen belge ve talep gerekçesi yazılarak kaydedilir.
3. Başvuru özetindeki “Belge Ödeme İşlemlerine giriş yapılarak sanal pos aracılığı ile ödeme yapılır.
4. Ödemesi yapılan belge talebi Ticaret Sicili Müdürlüğü onayına düşer.
5. Gerekli incelemeler yapıldıktan sonra belge, Ticaret Sicili Müdürlüğü yetkilisi tarafından güvenli elektronik imza ile imzalanır.
6. Talep sahibi imzalı e-belgeyi “Belge Başvuruları” adımından indirerek yazdırabilir